niedziela, 13 lipca 2014

Beauty fantastic star in love

Z powodu, że dziś nadrabiałam MV, a wcześniejszy komentarz był krótki, chciałam w tym poście dodać kilka krótszych komentarzy. Chcę też przez to pokazać, że nie wszystkie komentarze będą opierać się na tych zabawnych aspektach, czy na ukazywaniu MV w sposób bardziej prosty i..nie wiem, ze strony strasznego fana kpopu. Tak więc... enjoy? c:

To coś nie ma w zamiarze urazić ani samego zespołu, ani Was. Jest to tylko mój komentarz do wymysłu MV i samej piosenki.

Kim Hyun Joong - Beauty Beauty

Pierwszy raz raczej spotykam się z tym artystą... raczej xD
Ładnie śpiewa... Piosenka taka letnia, refren wpada w ucho.... A jak sam piosenkarz zdejmie okulary... ahdonev, ma ładne oczy, to dodaje plusów mv xD Jest dość ładny....oke, nie o tym. Dużo nie mam o tej piosence napisane... próbuje wyszukać w notatkach coś, co mogłabym napisać, ale... Najbardziej, na czym moje oczy się skupiają, to to, że spodziewałam się czegoś lepszego po teaserze. MV wydaje się ciekawe, kolorowe, napisy pokazujące czynności i jako onomatopeje, fajne. Tylko, że to mi się kojarzy z hipisami xD Za bardzo wpadające już w komiks. Mam jeszcze napisane "ot, takie mv"... ehhh...mimo że lubię tego rodzaju piosenki, pozytywne, kolorowe, to dla mnie...za bardzo tu widzę klimaty amerykańskie. Nie ma w tym może czegoś złego, ale chcąc słuchać kpop oczekuje się kpopu, a nie amerykańskiej muzyki, prawda? 'v' *niepewnie* To znaczy... Chodzi mi o to, że za bardzo to jest przesadzone. Klimaty nie moje, mimo wszystko... Po prostu, mi się nie podoba. Gdyby może sceneria była inna, gdyby piosenka była żywsza, to byłabym na tak :c Ale teraz nie, nie podoba mi się D:

Henry - Fantastic

Przed chwilą był komentarz negatywny, teraz...
Oke, lubię klimaty czarno-białe. A ta dziewczyna ma dziwną minę O,O Piękny jesteś Henruś, nie zasługujesz na taką xD Ta, jeszcze ucieka... Odpuść xD
Wut...w Trap było pianino *czy tam to był fortepian...*, teraz magiczne skrzypce. Co... oke, to dziwne.
Joł. Wiem, dziękuję xD
Henry tak bardzo pełen talentów. Umie śpiewać, tańczyć i grać na skrzypcach, jednocześnie będąc do czegoś przypiętym. Jestem dumna Q.Q
Czemu...XD Czemu jak mówi, że będzie "fantastik", to patrzy się....w dół?... .-.
Mógłby tak ciągle śpiewać takim seksiastym głosem o,o
Wow, Henry zmienił się w...Henrego! oUo nie spodziewałam się tego..serio. Myślałam, że będzie tańczyć czy coś, nie Henry xD
Em.. jak będę kiedyś widzieć skrzypce, to mi się będzie przypominać babka, która zamienia się ze skrzypiec...
No ja myślę, że będzie "fantastik" ouo
Eeemmmm... MV nie jest absurdalne, serio. To tylko te skrzypce.... nie, ja nie lubię takich rzeczy w mv, nie. Wolę, jak jest naturalnie xD Ale podoba mi się choreografia c: akurat do tego SM ma...może nie talent, ale to umie. Talent ma do czegoś innego.......... Wracając. MV mi się średnio podoba, piosenka mi się nie podoba, chociaż Henryk mówiący, że jest się fantastic jest miłe xD Ale nie, średnio jestem na tak :c mianhae, Henry~~~~

BESTie - Like a star

Haha, to będzie mega krótkie, bo tutaj nie mam co się rozpisywać xD
Przy tym mv dzisiaj fangirlowałam *inny dzisiejszy fangirling był przy Girl's Day - Darling, ale jego tutaj nie będzie, sorry not sorry i przy b1a4, ale to chyba wiecie xD*. Jest mega pozytywny, strasznie uroczy i dzięki niemu stwierdziłam, że chcę się nauczyć rozpoznawania członkiń zespołu xD Spodziewałam się czegoś innego po zobaczeniu początku. Ja raczej nie za bardzo przepada za girlsbandami, wiec nawet teraz mam lekko mieszane uczucia, ale... Mogę jedynie powiedzieć, że jest urocze i to bardzo. Lubię mv, w których są nagrane typowe zachowania zespołu, jak i połączenie kilku krótkich filmików. No, tutaj do końca tego nie ma, jednak bardzo mi się podoba. Jest pozytywne i chyba to się dla mnie najbardziej liczy c: Wogl to jest girlsband, który polubiłam już po pierwszej posłuchanej piosence, więc xD Tak. Dziewczyny mają genialne głosy, mv jest urocze.... tak, lubię tę piosenkę xD

Ailee&2LSON - I'm in love

Tym razem jest zupełnie inny komentarz, podpadający już zupełnie w recenzję, ale chyba o to mi chodziło :p
Emm... Pierwsze kilka minut tylko siedziałam i patrzyłam się w ekran. A potem zobaczyłam Rena z kwiatkiem w ustach i czar prysł... Widząc te wszystkie emocje, te reakcje ludzi... Kiedyś wiarę w ludzkość traciłam często, ale widząc ten teledysk... tak, stwierdzam, że istnieją jeszcze ludzie, którzy są po prostu... wspaniali.
To szczęście, kiedy dziecko witało swojego rodzica na lotnisku, rodzic dziecko, a przyjaciel przyjaciela... Reakcja mężczyzny, na którego wskoczyła ta dziewczyna... Samo oglądanie tego jest piękne i sprawia, że na sercu robi się lżej i milej. Sama piosenka jest chyba również optymistyczna, w ogóle patrząc na gesty i miny Ailee to widać. W ogóle... Kończąc oglądanie MV miałam myśl, że też bym chciała przeżyć coś takiego. Ten rodzaj troski, miłości i radości, kiedy się widzi drugą osobę, po kilku miesiącach czy latach rozłąki... Tak, to musi być piękne. I tak jak śpiewa, to fantastyczne uczucie być zakochanym~ tak sądzę.
Tym razem inaczej napisane, ale... No, śmiesznych i absurdalnych mv jest mało :c Więc się trzeba zadowolić tym, co się ma. A w tym przypadku sądzę, że nie da się niezadowolić. I nie rozumiem tej ponad setki osób, którym mv się nie podobało D:

Następnym komentarzem, czy komentarzem w formie recenzji, opisu, nie wiem jeszcze, będzie prawdopodobnie Hyungdon & Daejun - Park you
Ale zobaczymy, co z tego wyjdzie xD
Cieszcie się wakacjami i do następnego~~ bye

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz