niedziela, 13 lipca 2014

B1A4 - Solo day

b1a4 - Solo day~

Tym razem serwuję Wam coś zupełnie innego. No, może nie zupełnie, ale będzie inne c: to, mam nadzieję, że i tak Wam się spodoba :D

To coś nie ma w zamiarze urazić ani samego zespołu, ani Was. Jest to tylko mój komentarz do wymysłu MV i samej piosenki.

Oke, zaczyna się... Sandeul na...motorowerku? xD Jak uroczo xD I jeszcze to serduszko na jego torebce <3 Zaczyna się groźnie, jak gangsta xD Gongchan menel z pieskiem <3 CNU idealista. Baro Einstein <3 i ten języczek >u< Jinyoung nołlajf, albo..ziemniak, oke xD ufo, zapowiada się ciekawie c: tak letnio 'u' Oke, uroczo QuQ Ciekawe o co chodzi w tej grze.. CNU, i tak nie zaliczysz, to nie twój dzień, sry :l
Szeroki ten samochód. Solo solo dej, solo solo dej gyrl~~~ oke, fangirling, bo tak bardzo piękni i tak bardzo fajna piosenka <3
Gongchan taki piękny QwQ Biedny Sandeul ;n; Niedobry pan! QnQ Nie rób takiej miny ;,;
Seej jeeee~ wut..co za ucho XD
Ja też tak czasem jem </3 pasowałabym do nich~ xD
Awwww, jaka dzidzia ouo
Hehe, nawet pies się odwrócił xD
Mówiłam CNU, nie zaliczysz :c  O bosz, myślałam, że to koniec O-O
Awww, jaki uroczy <3 i jak mu się uszka trzęsą <333 i ten Baroś *umrzyła* CNU, nie tak się pije~ XDDDD
Tak bardzo real XD tak, jak nie CNU, to Sandałek będzie zarywać xD
Pan Baro naprawił światła! Ty też bądź bohaterem w swoim domu!
Oooooł, urocze <3 oke, sama muszę wyjść z psem XD dzięki Channie xD
MV urocze, fajne, pozytywne, takie pasujące do b1a4, ale nie wiem, czy słyszałam Baro D: oke, słyszałam xD Ale bardzo mi się podoba, jak zresztą wszystko od b1a4 XD Tak, fajnie, pozytywnie zakręcone <3 Nie wiem jak u Was, ale u mnie już ląduje na playliście XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz